Oldalak

2013. október 5., szombat

Prologue

Sziasztok!
A nevem Cara Jeffry. 17 éves vagyok. Bradford szegény negyedében élünk húgommal, anyámmal és a szomszédunkkal, aki mellesleg az osztálytársam Zayn Malikkel és édes anyjával.  Elég veszélyes környék. Minden nap bandák háborúznak egymással. Az utcák veszélyesek. Mindegyik zsákutcában drogdrillerek. Mindegyik arra vár, hogy egy ártatlan és védtelen lány arra sétáljon az utcán. A rendőrök már egy ideje nem járnak erre..félnek. Talán pont ezért Getto a neve ennek a helynek... Ijesztő környék. Szerencsére rám Zayn vigyáz. Elég balhés gyerek és nő csábász is, de tőle félnek. Az iskola rossz fiúja. Nem mondok ezzel újat igaz? Mindketten tudjuk, hogy szükségem van rá, de én akkor is tagadom. Néha megjegyzéseket teszek, hogy " Minek jössz velem? Nincs szükségem rád." Eléggé bántó dolgok ezek, de ő meg se rebben. Nem fáj neki. Csak nevet rajta. Néha félek tőle, de nem mutatom ki. Totál belezúgtam. Már 6. óta. De erről senki se tud.
Mindenki csak jön és megy nála. Sose volt komoly kapcsolata. Mindig csak egy éjszakás kalandjai voltak. Ez viszont visszataszító benne. Csak úgy játszik a lányok szívével. Talán..ezért se mutatom ki, hogy mit érzek. Én is landolnék a többi között.
Húgom csak néha jár haza. Ő apánál tölti a napjait. Én nem lennék rá képes. Nem lennék képes itt hagyni anyut. Ráadásul apa...ő..róla ne is beszéljünk. Sosem szeretett, Amit mára már meg is bánt. Próbált keresni engem. Közös programokat szervezni, de nincs szükségem rá. Eddig is tudtam élni nélküle..ezután is tudni fogok.
Anya..ő hát hétvégente jár haza. Elég sok munkája van. De mindent megtesz azért, hogy biztonságba legyek. Van amikor ott kellett aludjak Zaynéknél. Utoljára 3 éve volt, hogy én aludtam ott. Mostanában Trisha(Zayn anyukája) alszik nálam. Persze..amikor csak ideje engedi. Sokszor vagyok egyedül is. Ilyenkor mindig bezárkódok. Elhúzom a függönyöket és csak akkor megyek ki a szobámból, ha kell. Zaynnel közös ablakunk van. Ez köti össze a két házat. sokszor volt, hogy átjött. De akkor is bunkó voltam vele. Mostanában kezdek "normális" lenni vele. Anya kért meg rá... Akár mennyire is bunkó vagyok vele mindig velem van, ha kell. Elégé tahó tud lenni. De néha megfeledkezik arról a falról amit maga elé húz és olyankor nagyon rendes. De sajnos ritkán van ilyen eset. Sokan irigykednek rám, mert  Zayn kísérget mindenhova. Néha elég idegesítő. Sokan próbáltak ez miatt a közelembe férkőzni, de csak egy igazi barátnőm van. Lana. Ovis korunk óta legjobb barátok vagyunk.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól irsz :)
    Mindhárom blogodat olvasom ( ezt is fogom, Don't Let Me Go, Directioner School, ) és nagyon jóóóók :)

    VálaszTörlés